Everton v Manchester United

Moderatore: antshearer

ShearerTheLegend
Premium Supporter
Premium Supporter

Everton v Manchester United

Messaggio da leggereda ShearerTheLegend » 18/08/2012, 3:13

Monday 20th August 2012
Kick-off: 21.00
(live @ Sky Supercalcio)
Goodison Park

Immagine Immagine

Everton FC

v
Manchester
United

Immagine Immagine

Immagine

Everton will begin the 2012/13 campaign against a familiar foe, as they and Manchester United are two of only seven teams to stay in the Premier League for its 20-year existence. They hosted United on the opening day of the 2005/06 campaign and slipped to a 2-0 defeat while they have registered just one win in their last 14 Premier League meetings with Sir Alex Ferguson’s side.

Manchester United will be gunning for an instant return to the top of the Premier League after a traumatic end to last season which saw ‘noisy neighbours’ Manchester City steal the title from their grasp in the final throes of the action. But the eyes of the football world will be on Robin van Persie when he strides out onto the turf at Goodison Park. Ferguson admitted Van Persie’s arrival will give him one of the toughest selection headaches of his tenure at the club. Van Persie joins Wayne Rooney, Danny Welbeck, Javier Hernandez and Shinji Kagawa, the attacking midfielder, in what he feels could be his best strike force since the Treble-winning team of 1999.

Immagine

Immagine

Everton lost eight of their first 14 Premier League matches last season.
In the last two seasons, Manchester United have been two goals ahead going into the final 10 minutes against Everton on two occasions and drawn.

Immagine

Immagine

TNS_87
Fanatic Supporter
Fanatic Supporter
Team: Manchester Utd
Contatta:

Re: Everton v Manchester United

Messaggio da leggereda TNS_87 » 18/08/2012, 12:00

Causa partenza mi perderò il nostro esordio :no; :no;
Non ditemi niente maledetti :D che me lo godo al ritorno dalle vacanze(anche se è dura perchè rientro a casa durante la seconda giornata: dovrei togliere la voce :wall: ).
Comunque penso che non ce la farò proprio a resistere e sbircerò il risultato di tanto in tanto sul cell :smoke:
ImmagineImmagineImmagine
1948(Turin) --> Italy-England=0-4(4' S.Mortensen, 23' T.Lawton, 70' e 72' T.Finney)
______________________________________________________________________________________________
Palmares(WolvesInv87)
BFF Tri Nations Champion 2011(Fantasy Rugby)
BFF Super XV Champion 2012(Fantasy Rugby)
BFF Six Nations Champion 2013(Fantasy Rugby)
BFF Rabo Direct Champion 2014(Fantasy Rugby)
BFF Championship Champion 2015 (Fantasy Football League)

woody87
Lifetime Supporter
Lifetime Supporter
Team: Liverpool, Rangers
Contatta:

Messaggio da leggereda woody87 » 18/08/2012, 12:01

Dai, io il risultato massimo 24 ore riuscirei (giocasse la mia squadra) a non cercarlo. Mi capitò per Arsenal Vs L'Pool primo turno di due anni fa con la paperazza controluce di Reina, vista in differita ma ugualmente capace di farmi bestemmiare in mille lingue :asd:
ImmagineImmagineImmagineImmagineImmagine

http://www.mondopallone.it/author/mportoghese/

Liverpool, Gers, Torino, Nantes, Borussia Dortmund, Fortitudo, Dinamo Sassari, Utah Jazz, NY Giants, NY Yankees, Queensland Reds, London Irish, New Zealand Warriors, Catalan Dragons, Progetto Sant'Elia, Morgan Parra

TNS_87
Fanatic Supporter
Fanatic Supporter
Team: Manchester Utd
Contatta:

Messaggio da leggereda TNS_87 » 18/08/2012, 12:28

Il problema è che sto fuori 1 settimana :asd:
Fosse un giorno riuscirei a resistere, 1 settimana è un pò tanto :asd:
ImmagineImmagineImmagine
1948(Turin) --> Italy-England=0-4(4' S.Mortensen, 23' T.Lawton, 70' e 72' T.Finney)
______________________________________________________________________________________________
Palmares(WolvesInv87)
BFF Tri Nations Champion 2011(Fantasy Rugby)
BFF Super XV Champion 2012(Fantasy Rugby)
BFF Six Nations Champion 2013(Fantasy Rugby)
BFF Rabo Direct Champion 2014(Fantasy Rugby)
BFF Championship Champion 2015 (Fantasy Football League)

Red Demon
Lazy Supporter
Lazy Supporter

Messaggio da leggereda Red Demon » 18/08/2012, 13:43

Io avrei rimandato la vacanza :asd:

London Calling
Supporter
Supporter
Team: Millwall FC

Messaggio da leggereda London Calling » 18/08/2012, 14:51

Guardavo la formazione dei Toffees: da 4-5 anni è più o meno sempre questa. :asd:
Curioso di vedere l'esordio in partite ufficiali di Naismith: nell'amichevole casalinga vinta contro l'Aek, ha segnato una tripletta per il 4-1 finale (il quarto gol ovviamente è stato quello di Hibbert).

fabbietto
Supporter
Supporter

Messaggio da leggereda fabbietto » 19/08/2012, 16:33

TNS_87 ha scritto:Il problema è che sto fuori 1 settimana :asd:
Fosse un giorno riuscirei a resistere, 1 settimana è un pò tanto :asd:

lasciami il tuo numero di cellulare che ti informo io sul risultato :asd: :asd:
Immagine

fabbietto
Supporter
Supporter

Messaggio da leggereda fabbietto » 19/08/2012, 16:41

Sir Alex Ferguson looks set to hand official debuts to new signings van Persie and Shinji Kagawa on Monday, while fellow new recruit Nick Powell could feature on the bench.The boss is also due to recall captain Nemanja Vidic, who hasn't played a competitive game since December 2011. Phil Jones, Chris Smalling and Jonny Evans are all sidelined through injury. Everton manager David Moyes has also been busy in the transfer window, bringing in Stephen Naismith from cash-strapped Rangers and Stephen Pienaar from Tottenham on a permanent deal. Both are expected to start.
Immagine

Curiosissimo di vedere anche sto Kagawa, a me ispira molto :clap:
Immagine

fabbietto
Supporter
Supporter

Messaggio da leggereda fabbietto » 20/08/2012, 13:04

New signing Robin van Persie goes straight into the squad. Last season's Barclays Premier League Golden Boot winner completed his move from Arsenal in time to beat the registration deadline, although after a lack of match practice, the Dutchman may be on the bench.
Shinji Kagawa could also make his debut but Alex Ferguson has problems in defence where Chris Smalling, Jonny Evans (both foot) and Phil Jones (back) are all ruled out.

Potrebbe essere schierato anche il mago gallese per stasera, io ho una grande attesa per sta partita. Speriamo ben :viva:
Immagine

woody87
Lifetime Supporter
Lifetime Supporter
Team: Liverpool, Rangers
Contatta:

Messaggio da leggereda woody87 » 20/08/2012, 17:00

Sarò a cena fuori, ma ho l'impressione che possa essere meno facile del previsto per i Red Devils
ImmagineImmagineImmagineImmagineImmagine

http://www.mondopallone.it/author/mportoghese/

Liverpool, Gers, Torino, Nantes, Borussia Dortmund, Fortitudo, Dinamo Sassari, Utah Jazz, NY Giants, NY Yankees, Queensland Reds, London Irish, New Zealand Warriors, Catalan Dragons, Progetto Sant'Elia, Morgan Parra

Torna a “Everton”